Voorwaarden

Alle voorwaarden op een rijtje. Wij moeten onze afspraken nakomen maar verwachten van jullie hetzelfde.

1. Reservatie

De reservatie is pas definitief en geldig als je van ons een bevestigingsmail hebt ontvangen met daarin alle afspraken en info.

2. Annulatie

Kostprijs afhankelijk van wanneer de annulatie gebeurd. Zie overzicht

3.1 Betaling

Betaling door particulieren is uiterlijk bij levering.

  • Voordien via overschrijving
  • Contant bij levering
  • Payconiq

Bijkomende optie voor zakelijke klanten is via factuur.

3.2 Factuur

Een betalingsbewijs wordt steeds afgegeven. Ook een factuur nodig? Zorg dat we dit uiterlijk bij ophaling weten en bezorg ons de juiste facturatiegegevens. Facturen vermelden de datum van de reservatie en het gehuurde product.
Betalingstermijn van 30 dagen.

Klachten dienen te geschieden 8 dagen na facturatie.
Iedere factuur die niet betaald wordt binnen de betalingstermijn wordt verhoogd met 10% en zal onmiddellijk en zonder ingebrekestelling een maandelijkse interest van 1,5% opbrengen.
Bij geschillen zijn enkel de rechtbanken van Antwerpen bevoegd.

4. Waarborg

Voor sommige producten vragen wij een waarborg. Dit staat dan steeds bij het product in kwestie vermeld.

5. Levering en ophaling

We leveren in een zeer grote regio gratis of voor een kleine transportkost. Meer info in de “waar leveren wij” rubriek.
De uren waarop we leveren en weer ophalen zijn steeds gebaseerd op de uurmarges die jullie kiezen bij reservatie. Welke uurmarges er mogelijk zijn wordt automatisch getoond in de check out.

6. In ontvangstname:

Bij aflevering zal je een werkbon aftekenen waarmee je automatisch akkoord gaat met alle huur- en gebruiksvoorwaarden. Vastgestelde schade moet zo snel mogelijk gemeld worden zodat we kunnen uitsluiten dat het bij jullie is gebeurd.
Controleer het kasteel op netheid. Vinden we erg belangrijk waardoor de chauffeurs de opdracht krijgen alles proper achter te laten. voor het in gebruik is mag je hen terugroepen indien je het kasteel nog vuil vindt.

7. Plaatsing

Voor plaatsing hebben we voldoende vrije doorgang nodig. Exacte doorgang staat er bij elk product bij en vermelden we nog eens bij reservatie.
- Ondergrond moet vlak zijn en vrij van scherpe of puntige voorwerpen
- Voldoende ruimte voorzien
- Stopcontact voorzien binnen de 50m
- Blower nooit afdekken
- Springkasteel mag na opbouw niet meer verplaatst worden.

8. Ondergrond

Gras is de ideale ondergrond. Maar bijna alles is mogelijk.
Zand of braakliggende ondergrond: 25 euro extra per springkasteel/deel voor extra poetwerk. Blower moet op een karton of van de grond kunnen staan om geen zand aan te zuigen

9. Aansprakelijkheid

De klant is verantwoordelijk voor eventuele schade/ongevallen veroorzaakt door het gehuurde voorwerp tijdens de huurperiode. Alle schade anders dan normale slijtage, alsook eventuele reinigingskosten veroorzaakt door abnormaal gebruik zullen worden aangerekend aan de huurder. De huurder blijft verantwoordelijk tot de volgende verhuring. Prijzen volgens bestek van fabrikant voor herstelling.

Wanneer er onvoldoende vrije doorgang is, levering door het huis of levering via trappen zijn eventuele schades die hieruit kunnen ontstaan bij het manoeuvreren met het springkasteel op risico van de huurder.

10. Verantwoordelijkheid

De verhuurder kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen tijdens het gebruik, de op- of afbouw, schade aan grasvelden en andere ondergronden, schade aan elektrische installaties. U kan bij uw verzekeringsagent een extra verzekering afsluiten, welke elk ongeval zal dekken vanaf de in ontvangstname tot de wederafgifte, met afstand van elk recht op verhaal lastens de verhuurder. Permanent toezicht van een volwassene is ten strengste aanbevolen.

11. Wat bij regen of onweer?

Bij regen het springkasteel gewoon laten opstaan. Het wordt natter als je het plat laat. Enkel bij hevige wind of onweer dien je het springkasteel tijdelijk af te laten. Om ontgoochelingen te vermijden vermelden we ook hier nogmaals dat ook een overdekt springkasteel binnenin zal nat worden bij regen. De overdekking is in eerste instantie een bescherming tegen de zon.

12. Gebruik van de attracties

- Brillen, schoenen, sleutelhangers of andere puntige voorwerpen zijn strikt verboden tijdens het gebruik van het luchtkasteel. Dit om materiële en lichamelijke schade te voorkomen.
- Verboden om op de muren te klimmen of te hangen.
- Verboden te eten of te drinken op het kasteel.
- Het voorste gedeelte dient enkel als opstap. Hierdoor is het uit veiligheidsoverwegingen ook verboden hierop te springen. - Een springkasteel is ontworpen voor kinderen. Permanente begeleiding dient aanwezig te zijn.
- De besproken beperkingen in gebruik zijn niet limitatief opgesomd.

13. Voorzieningen

- Voldoende vrije doorgang om het pakket tot de plaats van opstelling te krijgen. Indien er niet voldoende doorgang is of bij levering door het huis is dit op risico van de huurder. Jumperke is niet verantwoordelijk voor eventuele schade indien er niet voldoende of geen vrije doorgang is. Denk aan trappen, deuren, poortjes of levering door huis.
- Stopcongtact binnen de 50m
- Stopcontact van 220V 16A en bij voorkeur 20A.
- Voldoende vrije ruimte voor het springkasteel
- Iemand ter plaatse of een opzetschema met instructies

14. Schade/verlies

- Scheuren in het springkasteel zelf (bache): Volgens offerte fabrikant
- Zwarte strepen veroorzaakt door schoenen: 50 euro
- Onafwasbare kleurvlekken van confetti of aanverwanten: 300 euro
- Schade door robotmaaier: Grondzeil (20 euro herstelling OF 50 euro en overname), Verlengkabel (70 euro), Kabel blower (125 euro). Prijzen exclusief btw.
- Scheuren door robotmaaier in springkasteel: volledige nieuwprijs. Doorgaans via verzekering. 
- Verloren verlengkabel: 70 euro
- Diefstal springkasteel: Volledige nieuwprijs

15. Boetes wegens verloren werkuren personeel

- Er is niemand aanwezig bij levering en er is niets afgesproken op voorhand en/of er hangen geen instructies: 50%
- Niet kunnen leveren op afgesproken tijdstip maar je wil dat ze later toch terug komen: + 50 euro
- Ophaling zit binnen besproken uurmarges maar je wil last minute toch later: +100 euro
- Onvoldoende vrije doorgang om te leveren OF onvoldoende plaats om op te stellen: 50%

Alvast bedankt voor het doornemen van de voorwaarden. Echter laat ons duidelijk zijn dat het plezier voor de kinderen sowieso centraal staat.

 

Contact

Telefonische bereikbaarheid

We zijn vaak op de baan. Spreek gerust iets in en dan bellen we asap terug.

Noodnummers?

Als klant krijg je extra noodnummers waar je altijd iemand kan bereiken indien nodig.