Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe kan ik reserveren?

Liefst gewoon via de website. Als je via de winkelmand heel de check out doorloopt hebben we zeker alle nodige gegevens en verliezen we daar nadien geen tijd meer mee.

Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?

Kunnen we geen termijn op plakken helaas. Het zou kunnen dat jullie keuze tot de dag voordien kan geboekt worden. Maar net zo goed kan die al weg zijn of lang voordien geboekt worden. Hoe minder belang je hecht aan welk kasteel er komt hoe langer je kan wachten.

Is 8-22u een vaste marge?

Ja helaas wel. Daar ligt net ons voordeel dat we makkelijk een planning kunnen maken en dus meerdere dagen aanbieden voor de prijs van 1 dag. Alsook we ruimte hebben om fouten nog tijdig recht te zetten.

Hoe kies ik een springkasteel

Dit is een lastige. Zeker met de grote keuze die we hebben. Je kan zeker onze zoekfilter gebruiken. Anderzijds kan je best voor jezelf al enkele parameters instellen. Budget, persoonlijke voorkeur zoon/dochter, thema, type, overdekt, obstakels, aantal kinderen, doorgang zijn allemaal zaken die kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

Hoe werkt de afhaalbasis

Als je zelf komt ophalen en terugbrengen krijg je hiervoor een mooie korting. Je kan ophalen/retourneren op maandagen en vrijdagen tussen 12-20u.

Contact

Telefonische bereikbaarheid

We zijn vaak op de baan. Spreek gerust iets in en dan bellen we asap terug.

Noodnummers?

Als klant krijg je extra noodnummers waar je altijd iemand kan bereiken indien nodig.